Happy birthday to us!



Grattis, grattis till mig å syrran idag, 22 år sen vi föddes=)  Nu får det räcka..Herrejesus, äldre än så här vill jag inte bli..
Blivit firade i Åsjlunga med hela kära familjen..massa fina paketer..Ska visas upp på bloggen imorgon..Ätit mumsig gräddtårta oxå såklart:)

Lite ledighet nu då, jag klagar inte..Det är så najs, lördag hela veckan.. Bär av till cypern på fredag, sol å värme, finaly!

Apprå på födelsedag å resa så fick jag syn på en BAOTA stor spindel i vårt sovrum, åhhhh, vad äckligt..Den var verkligen big, för att vara spindel i Sverige, liten om man jämför med den vi hade i vårt sovrum i Aussi.. Äckliga kryp...

Natti natti mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0