Snyggaste bloggen

Har jag lätt nu... Vill tacka Mariethe http://mariethe.blogg.se/ som har tagit sig tid och gjort den så här underbart fin, tack tack tack såå mycket:) Ni får höra med henne själv om hon vill fixa er blogg:)

Har fått gjort vad jag ville göra idag - pluggat å sprungit.
Ska snart ner till stationen å köpa ett nytt månadskort till Göteborg, uhuu, där ryker studiebidraget.

Sen ska ja börja så smått med maten innan Linus kommer hem (han är då bortskämd).. =) Hade tänkt pröva någon ny maträtt, korv och grönsaksgratäng som lät väldigt gott..

Blir även gymmet en sväng, men väntar tills linslusen kommer..

Just det,skulle ju kanske ut å gå en runda med Angelica oxå..Hmm, får se vad som hinns med.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Annette

Heeeeeeeeeej! Nu har jag varit inne och kollat på din sida, den är jätte fin! Blev det både löpning och gym igår? Har du tänkt att slå mig på vårruset? :P Vi ses imorgon gumman! Massa kramar

2008-04-02 @ 18:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0