Man mår som man ska må

dagen efter.. Nej,men ärligt, jag är faktiskt hyfsat pigg för att bara ha sovit i 4 timmar, trötter bara. Varför kan man inte sova när man har druckit? Det är ju väldans märkligt.

Kvällen igår blev toppen. Maten var god, alla gilla min morotskaka å vi hann drick ett x antal groggar innan vi tog tåget. Sen blev det dans,dans,dans, vilket är det bästa på hela kvällen, i lööv it=)

Nej, det här får göras om snart igen...Men det är inte så lätt att få med alla till tivoli....

image23 
God black and white på Capri

Har nyss vatt i en möbelaffär här i Ängelholm som hade utförsäljning. Tror den heter Hilvas nånting.
Inhandla två snygga svarta, rätt stora vasar som vi hade tänkt ha på fönsterkarmen i vardagsrummet. Har rätt stort fönster där så kan bli snyggt. Köpte även två små blå ljuslyktor vi ska ha på toan..

Kanske ska sticka ner en runda till Bellis blomsterhandel oxå å köpa några snygga gröna växter till krukorna. ?? hmm, eller oxå läggar jag mig på soffan å sätter på en bra film;)

Eller gör jag något ännu vettigare, som att t.ex. plugga..Men hur kul e det?

Tjing

Kommentarer
Postat av: Elina

hej gumman.
Tack för senats! :)
fick tag på nisse, han skulle lägga väskan hos er. jag ska in t ängelholm på tisdag, har en bestämd tid där kl 15.00 o sen tar d ca en timme. är någon hemma vid den tiden?
puss
o kram

2008-04-06 @ 14:14:22
URL: http://finaelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0