En bra dag!

Var hos en klasskompis här i Ängelholm från halv 10 fram till 2. Fick gjort det vi hade planerat att göra. Känns så himla bra när man får gjort vad man ska inom skolan plus att det är enklare att jobba när det man skriver om är skoj.. Gör just nu ett litet arbete om olika dieter o vi valde stenåldersdieten vilket är väldigt intressant. Det går i stort sett ut på att äta som våra förfäder, alltså det som kan hittas i naturen.

Nyss vatt ute på en springtur, känns rätt trist att min andning drar ner på tempot (har ju lite problem med det).. Men måste träna upp min kondition, ska nämligen springa vårruset i maj som är på hela 5 km..Då lär jag få ta det betydligt lugnare..

nu ska jag göra spaghetti och köttfärrsås...Sen får vi pallra ner oss till gymmet en sväng oxå...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tjo
Vad duktig du är på att träna,prata precis
med syster din. Hörde att ni varit på friskis
o svettis.
Var hos Karla i Ljungbyhed i e.m. med mormor och
Marita de var bra där.
Kram mamma

2008-04-07 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0