Done!

Puh, har äntligen pluggat klart för denna dagen. Man vet aldrig hur mkt man behöver läsa, för det känns varje gång som man alltid kunnat pluggat lite till..Kan det jag tror jag ska kunna..Men på tentor vet man aldrig!

Ja, det är i stort sätt så min dag sätt ut.. Blev en promenad å en liten tupplur mitt på dagen bara.

Dagens middag

image82

Skinkpasta med svamp

Gud vad jag tjatar om vad vi lagar å äter för mat..Men när man bor själv så handlar mkt just om mat! Och för den delen är mat väldigt gott=)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Natt kl 1 kan inte sova.
Lycka nu till med tentorna, du har
ju 2 st denna vecka. Ska hållar tummarna
för dej. Skink pastan såg smarrig ut.
Har hälsat på vår lilla Miralbell i Munka, hon är
ju bara så himla go.
Nä nu får jag lägga mig igen
Godnatt sov gott kram mamma

2008-04-28 @ 01:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0