Boring

Är JUST var det är..Nu är jag TRÖTT på detta PLUGGANDE... Vill att det ska bli imorgon NU..Vill få GJORT tentan!
Håller ni inte med Annette å Lisa? Antar oxå att ni sitter fastklistrade.

Har suttit från 9 tills nu...Men ska fortsätta strax igen, brukar typ ta en paus å motionera lite,men pga av den tajta tiden så hinner ja inte äns det.

När Linus kommer hem ska vi iväg å handla lite grillstuffs för imorgon, då man kanske kan bli på lite bättre humör.
Imorgon är det valborg och det är väl mysigt? Ska träffas ett gäng hemma hos Linus kompis.Grilla, dricka å vi ska till och med ha bål=)  Vad ska ni hitta på?

image83

Valborg, en dag man "viger" in våren..Och det kan man väl säg att det passar alldeles utmärkt nu!


Kommentarer
Postat av: Annette

Hej! Vet PRECIS hur du känner just nu... Vet inte vad ja ska plugga på mer för jag kan inte trycka in mer i skallen iaf, pust. Hoppas hoppas hoppas bara man klarar det imorgon. Har haft en slapp dag från plugget idag, vart ute och sprungit och lekt med jonathan. Tänkte sätta mig några timmar nu ikväll och försöka trycka in lite mer fakta.. Har du fått din pulsklocka? Det har jag! :) skojskoj
Vi ses imorgon! Kramillikram

2008-04-29 @ 16:42:10
Postat av: Mamma

Hej
Visar just nu för mormor din blogg
Hon har varit och fikat här.
Hon hälsar så gott till dej.
Vi syns kanske i morgon
Kram mamma

2008-05-01 @ 16:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0