The day after

Hej och håå! Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner under mitt varma täcka och se fram emot en lång natts sömn, mums=) Är sugen på att starta tv:n och somna till något dåligt tv-program. Jäklar vad vi har gjort mycket idag. Var på bibblan och pluggade ett par timmar (har hemtenta på måndag i historia), sen cykla jag direkt till friskis och körde 20 min intervall på löpbandet och därefter ett 40 min långt cirkelgympass, göttit svettig blev jag. Vidare till ica för lite handling, hem för lunch och sedan jobb med HL några timmar. Har lagat mat nu ikv å egentligen skulle vi haft en wa vid åtta men som blev ombokad. Skypa ist med brossan i San Diego ett tag och har även lagt upp en rutt över hur vi ska köra när vi ska dit över julen. Nu börjar det verkligen närma sig, iiihh. 17 dec lyfter planet..
Dags för sängen, natti!

Hade ingen passande bild så här får ni en på syrran från relaxkvällen i Åsljunga:)
PS. Orkar inte skriva om Rihanna nu, kan lika bra berätta mer när vi får det avgörande mailet DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0