It´s over!

Jag NJUTER! Tentan är ÖVER! Ligger i soffan å det svider i ögonen av trötthet, var ju uppe vid fem snåret i morse och det känns nu. Det är obeskrivligt skönt att tentan entgligen är gjord, satt mellan åtta och ett typ så det var rätt många timmar. Fick lite panik på de första två uppgifterna, men jag måste faktiskt säg att det kändes bra, vågar egentligen inte skriva det men känslan säger ju sitt.. Vi får se helt enkelt, får svar senast om en vecka via mail:)
Nu ska jag ligga här ett tag till å bara njuta, sen blir det spinning vid fem..aaa jjaa, kan ju inte bara ha det bra;)
Sen måste jag ju bara påpeka vädret, herregud vad det slog emot mig när jag kom ut. vart kom den värmen ifrån, egentligen? Gött är det iaf, kan ju hoppas det är fint i morgon med:)
Torsd-sönd är jag ledig, kan det se mkt bättre ut?;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va skönt för dej att de e över, nu kan du ju

bara njuta o hoppas att du klarar den. Å koppla av och försök att sova. Hejdå. Nu ska jag cykla runt sjön.

2011-05-30 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0