Från det ena "jobbet" till det andra!

Heej! Förstår att inte många går in här å läser idag, det är ju så Underbart väder. Har faktiskt invigt balkongen idag å suttit å solat ett litet tag, gud så skönt det var. Med varma byxor å vinterjacka värmde det riktigt gott i ansiktet. Får hoppas på fler sånna här dagar framöver:)
Hela dagen har varit fullspäckad och nu är jag rätt trött.. Vakna halv sju, sen har jag pluggat, gått en liten promenad, bakat inför i morgon och storstädat hela lägenheten, så jag har varit grymt flitig, klapp på axeln där. Får verkligen hoppas det blir av i morgon nu, för två av dem som ska komma har blivit sjuka, å om inte de kan får jag flytta det till måndag :( Men jag håller verkligen alla tummer att de frisknar till nu för jag vill ju ha det, man har ju ställt in sig på det hela veckan å förberett så mycket.

Nu till något tråkigare, jag ska iväg å jobba:( :( Alltid lika trist att slita sig till jobbet halv tre en lördag, ingen som vill det så klart. But what to do, känns skönt att jag har fått gjort så mkt iaf å hunnit få lite sol..

Hörs kanske ikväll runt halv tio när jag kommit hem, trevlig helg, kraam!

Emma gjorde American pancakes till lunch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0