SOMMARLOV

Hej vänner! Orka inte skriva igår när jag kom hem från Malmö, kände mig riktigt trött i kroppen och halsen gjorde ont. Har sovit sjukt dåligt idag, har tyvärr gått å blivit förkyld å min hals känns som sandpapper :( Ville ju verkligen träna ordentligt nu innan vi drar iväg till Turkiet, där lär den ända träningen bli när vi dansar på nätterna, hahaa..
Vi fick ett bra avslut på terminen igår. Tog emot ett positivt tentabesked innan jag stack med tåget, 28 poäng av 31 möjliga, känns helt fantastiskt. När jag kom till skolan berättade Sanna att vi fått ett VG på paruppgiften, som vi kämpade med hela förra onsdan, lovely det med:) Får hoppas på ett VG i betyget nu, men jag vet inte riktigt vad VG gränsen på tentan ligger, om det var 2 eller 3 fel man fick ha, men jag hoppas:)
Redovisningen gick bra, efter det drog jag å fina klassisarna och åt på en Italiensk restaurang, sen gick jag å Sanna på stan ett tag. Nu känns det som det mesta är inhandlat inför resan:)
Nu är jag ledig två dagar innan jag ska jobba lite, ska växla pengar, fixa med det sista å börja packa så smått..
Köpte en bikini å lite annat smått å gott igår, ni ska få se sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0