Blått är flott

Hej vad trött jag är å även trött på förkylningen nu. Vaknar mitt i natten å ligger vaken ett bra tag för halsen är som fnöske å jag kan bara andas genom munnen, måste köpa halstabletter idag..Men jag SKA bli bra till resan, that´s it!
Det bästa hade väl varit att stanna hemma å ta det lugnt idag, kanske inte det smartaste att gå ut till Bahnhof under bar himmel egentligen?! Men, det går helt enkelt inte att sitta hemma en oplanerad lördag, en oplanerad ledig sommarhelg.. Jag får ta på mig något extra helt enkelt..
Det gick bra på jobbet igår, jag var på golvet så det var riktigt gött. När jag kom hem igår hade Emma börjat med maten, tog det bara lugnt och kolla VD och en film. Idag jobbar jag mellan nio och halv tre, sedan ska jag handla lite grillat, hem å chilla och sedan hoppa in i duschen, hörs senare..
Det ser ut att vara soligt idag, men dock lite kallare, men som sagt, sol iaf:)
åå, måla med mitt nya blå nagellack igår, se bara så tjusigt det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0