Lyckad hälsoträff

Oj, nu ska jag visst jobba. Känns lite konstigt med tanke på att jag varit ledig i tre hela dagar.. Det har ju inte varit nån "semesterledighet" den här gången eftersom vi bara ägnat all tid åt festen och Herbalife.. Det hade passat bättre om Herbalife hade kommit "in i våra liv" lite tidigare för nu har vi liksom häcken full med festen, men det får gå helt enkelt. Hälsoträffen gick jätte bra igår och det verka som om folk trivdes, nu ska vi boka in lite wellnessanalyser. Under denna hälsoträff får man fylla i om man är intresserad av en personlig behvosanalys (wellness) beroende på vad man är ute efter (man kan göra detta fast man inte gått på någon häsloträff också). Det kan vara allt från Näring och hälsa, viktkontroll, bättre idrotts/träningsresultat m.m. Man träffas sedan enskilt med den här personen och gör en analys utifrån hur han/hon lever idag och hur han/hon vill leva och lägger upp ett förslag på vad för varor inom Herbalife personen behöver.
Jag har själv ätit produkterna nu i ca. 3 veckor och känner mig betydligt piggare. När jag ska gå upp, som idag kvart i sju och larmet ringer vaknar jag fullkomligt pigg och utvilad fast jag inte somnat förän efter 23, det hände sällan innan. Som ni vet hade jag mycket sömnproblem innan också, de är som bortblåsta nu. När jag tränar känner jag mig betydligt starkare och orkar mer än vad jag gjorde förr.. helt sjukt man kan känna skillnad på tre veckor alltså, får hoppas det håller i sig, eller blir ännu bättre rättare sagt. Mitt mål med just det jag äter är att få bättre träningsresultat och öka min muskelmassa. De prodkuter jag äter idag är FORMULA 1 shake, proteinbars, H3O, Omega 3, vitamin och celluloss tabletter. När jag har tid lovar jag att berätta lite mer om just de produkterna...
Men nu måste jag dra mig, börjar om en kvart. Tyvärr så glömde jag totalt bort att fota igår på träffen:( Så ni får se lite bilder på mig innan ist:)

Kommentarer
Postat av: Runekamilla

Great site, keep up the great work

2012-07-06 @ 12:57:15
URL: http://runekamilla.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0