flum inlägg nummer 1

TJA, HEJ!! jag är rastlös, men ändå inte liksom mohaa.. La mig i sängen å plugga sen somna jag en sådär 20 min, det var najs men nu vill jag göra nått!!! Lyssnar på Katy perry här och blir sugen på att dansa, jag älskar nog att dansa mest av alla, haha..Tur det blir dans på lördag då, discodans, yeea yeah!! Sen vill jag att det ska hända något sådär riktigt kul snart, ni vet.. JO, men det gör de JU!!! Frida å Evelina har ordnat en ROCK fest i Mars, shit vad det ska rockas då :D

Oj vad jag flummar just nu, står upp å bloggar för den delen. Men nu har jag bestämt mig för vad jag ska göra, jag ska fortsätta fixa å dona i klädkammaren sen ska jag ha maten klar till syster yster kommer hem, så det så=)

snygg julklapp jag har på mig va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0