Saturday night fever

Yes, då var sömnproblemen tillbaka, mitt huvud värker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
God morgon, ska iväg å jobba om två timmar, jag är äckligt trött på jobbet nu..Men håll i hatten, tre dagars jobb kvar innan 6 dagars semester, tjoohej tjohååå:)
Igår var en sjukt effektiv dag, när jag sluta handlade jag, kom hem och storstäda hela lägenheten, la i tvätt och cykla till friskis och körde ett tufft spinningpass. Hem igen för att hänga upp tvätten, duscha och sedan på maten... Stor klapp på axeln:) Sen kom mamma å pappa hit vid sjutiden och vi bjöd på mat...
Idag är jag glad för idag är en rolig dag. Får besök av tre Göteborgare, så det blir suuuperfest här i Ängelholm.. Alltså jag är hemma efter 16 å de kommer vid 18.. Kan inte lova, men om jag hinner ska jag slänga upp ett snabbt inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0