Ledig onsdag!

Jag som  ville sova ut till åtta idag iaf, så vaknar ja halv sju..Så är det!!! Men nu är jag iaf ledig:) Ska börja dagen med en dusch och sedan frukost på det.. Igår jobbade jag till sex sedan var vi på "utbildning" med Herbalife mellan 19-20.30 (kommer lite olämpligt just denna veckan) men det var en bra utbildning iaf. Sen kom vi hem och prövade våra klänningar:) Jag äälskar min men den är lite stor upptill, får hoppas det går att lösa.. Har dock fortf inte hittat några skor, gör ett sista försök idag. Annars får jag helt enkelt ta ett par gamla trasor här hemma:( :)
Dagens planer består bl.a av ett besök på stan, noppning och färgning av bryn, Ikea, ev väla, fix av musik och annat som inte behöver delas med av här i bloggen;)
hihii:P
Dagen efter i Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0