KRETA PÅ TORSDAG!

Oj mitt huvud haha, har suttit vid datorn sen halv tio i morse typ. Var först och träna gym och IW efter det har jag suttit här och börjat planera för skolan OCH, håll i hatten, BOKAT EN HELT CRAZY OCH SPONTAN RESA TILL KRETA=) haha jag kan inte riktigt fatta det alltså, men shit vad jag förtjänar lite ledigt nu efter 9 veckors jobb:) Tog semester de tre dagar jag jobbar nästa vecka för jag känner verkligen att jag bara behöver slappna av och njuta innan skolan drar igång, behöver den energin.. Så nu ska jag och håll i hatten igen, David som var på besök i helgen åka iväg på semester. haha, det känns lite märkligt eftersom vi inte känner varann så jättebra, men strunt i det..Jag gillar spontana killar och detta kommer bli grymt:) För den delen betalade vi endast 998 kr för resan ospecificerat boende, helt sjuukt billigt...
Alltså nu går hjärnan på högvarv vill jag lova. Vi åker på torsdag kväll så morgondagen kommer ägnas åt att packa. Antagligen åker jag till göteborg redan i morgon kväll där vi flyger ifrån.. Men nu måste jag först ta itu med kvällen, vi ska ha hälsoträff i Åsljunga kl 19 så jag ska ta bussen dit om en timme och nu måste jag göra vid mig. Sover antagligen hemma också.. Hoppas jag hinner blogga något mer, herregud säger jag :)
Om två dagar är vi där:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0