Jag är glad att jag är ordningsam

Nu är min knopp vääldigt trötter, den ska alldeles snart få luta sitt huvud mot kudden och inta soffmysposition och invänta idol och lite twilight läsning innan dess. Jag har varit väldigt duktig trots att jag inte hunnit med allt jag planerat idag. Jag är verkligen den som gillar att planera, jag är ordningssam och gillar att få saker gjorda och inte skjuta det framför mig. Jag jobbar dåligt under press, börjar då hellre lite innan så jag vet att ja hinner med. Har pluggat från 10-17 ca med lite pauser emellan. Har en massa att läsa och skriva inför fredag. Än så länge har jag inte tröttnat, tycker bara det är roligt :)

Nu ska ni minsann få se lite bilder från Baskemöll ;)






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0