glömma alla måsten

Hallåsan! Nu har jag smörjt in mig med Dove sommer glow och ätit mellanmål i form av lite pålägg och en sur clementin. Idag på gymmet blev det rygg, biceps och mage. Är lite sugen på att göra ett nytt gymschema, speciellt nu när gymmet är nytt och där finns en massa nya maskiner.
Skulle egentligen inom stan på några ärenden, har gjort en liten "att fixa lista innan fredag" men jag töja inte efter jag duschat, så det får bli en runda efter jag slutat i morgon. Det enda jag vill nu och ska göra efter jag lagt i tvätten är att lägga mig på soffa, sätta på en film och somna framför den, och glömma bort livet å vardagen för en liten stund ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0