Slept like a princess

GOD mooorgon!
Jag vakna vid halv nio å trodde då klockan bara var halv åtta. Sen kom Linus upp å sa att klockan faktiskt var nio och inte åtta. Min dumma mobil hade liksom ställt om sig själv, så det var inte alls lika roligt längre. Så med andra ord sov jag ända till halv tio, snacka om att dett behövdes.
Vi laga god pastagratäng igår, kollade på dansbandskampen och spelade spel och därefter blev det en film. Skönt att vakna å må bra idag. Måste tyvärr plugga lite också, från tenta till ett stort arbete som ska vara inne på torsd.
Nu ska vi äta frukost, Linus har varit och handlat bullar :)

Spelade absolut överens och smakade det nya vita marabou, det var dock ingen höjdare. Får 2/5 av mig och det är rätt dåligt med tanke på den marabou älskare jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0