Ikväll ska jag festa med kakor

god morning! Fick precis en känsla av att det absolut inte känns som fredag, märkligt. Men den rätta stämmningen kommer att infinna sig under dagen, det är jag säker på. För ikväll väntar en dunder å brak fest i Malmö, it´s gona be awesome.. Ska fira Matilda i klassen och temat är KAKA, det ska bli ruskigt spännande å se hur alla har valt att tolka temat. Själv var jag ju hos Emma i söndags å pyssla ihop lite till min kakoutfit. Så runt fem snåret tar jag tåget till Malmö å fram tills dess från det att jag kommer hem kommer jag nog ha rätt fullt upp..

Nu sticker jag å gör den sista dagen på förskolan, har varit grymt lärorika veckor och jag har insett att förskola är mer än bara lek. Gud vad mkt spännande saker man kan göra med barn, och tänk att vara d första som lär något nytt för dem..

Naglarna är målade till ikväll och passar till de övriga acessoarerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0