Det måste ju vara den 12 oktober. Ja, inte kan det va den 12 maj iaf!

Sitter och myser i soffan med en kopp te och kollar på regnet som vräker ner. Herrejesus, hur kan det regna så mkt. I Malmö åska det en massa oxå, väldigt mys när man är inne. Hade behövt plugga lite eftersom jag sov hela vägen hem på tåget, riktigt gottit var det, men jag töjar inte. Är trött i mitt lilla huvud av alla beräkningar och formlar vi gjort idag, nu ska jag snart oxå bli fysiskt trött. Ska på cirkelfys med Emma kvart över fem, ska bli skönt att ruska bort tröttheten..
Nu är man ju ledig några dagar förutom lite jobb på lörd + plugg. Men lite kul ska man nog få in mellan varven. Vi börjar med busfabriken med Mirabell i morgon =)

mys med te i höstvädret



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0