stranden

Har varit vaken sen åtta och gjort den sista inlämningsuppgiften som jag låg lite back med, skönt det nu är gjort. Sista dagen i skolan väntas på måndag, men dock vet jag inte om det blir sista dagen att åka till högskolan i sommar eftersom vi inte fått tentorna än :S
Ska inte tänka på det nu utan njuta för fullt av helgen. Igår var jättemysigt med god mat på uteserverigen och sen bio i 2 1/2 timm. Filmen var bra, lite smårolig. Det var inte direkt någon större handling i filmen, utan lite mer småproblem. Helt klart sevärd..
Nu ska jag packa ihop mig. Ska strax cykla ner till stranden med Emma, ska ligga där till halv två sen måste jag in till Hbg och därefter hem igen och göra vid mig. Ikväll blir det Hela ladan gungar med Frida och Theresé, ROLIGT!!!

Här kommer en närmre bild på mina snygga skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0