trött pallar inte

alltså jag kokar inifrån och ut, så varmt är här i lägenheten just nu.. Antagligen för det är så kvavt ute. Trodde det skulle bli svalare nu efter de störtregn vi hade igår. Och jag hamna mitt i det, Linus tvinga ut mig att gå i det vädret och det var fruktansvärt att gå i höga pumps. Skulle gå till Joel å han orka inte vänta. Sov ända tills ett idag, what the?! så länge sover jag aldrig när jag varit ute, känns som hela dagen blivit bortkastad. Det blev lagom hårt igår och jag å Frida dansa och extra mkt shake när waka waka komma, min faaavoritlåt..
Blää är trött å varm å trött å varm. Vill ha en söndag till, orkar verkligen en vecka jobb till, seege. Trodde inte jag skulle säg det, men vill tillbaks till skolan nu.. Att man aldrig kan vara nöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0