Söta brorsdotter!

Igår skicka min bror bilder på Mirabell med 39,5 graders feber.. Är ju bara tvungen att visa dem:)

image113image114image115image116image117

Hur söt får man vara? Lika pigg å glad fast hon e sjuk:)

Idag är det måndag...Skulle egentligen varit i skolan, börjar en ny kurs idag, dietetik. Jag är så irriterad över att ja missar det. Var å köpte min sista tågbiljett så upptäckte ja att den ändast vara till den 3 juni och jag som har tenta den 4:e, så fick ändra datumen nu med å flytta fram det en dag så den vara till den 4:e..STÖRIGT...
Men ska ist få gjort lite skolgöra här hemma, har ett enskilt arbete kvar att göra inna vi slutar, så ska fortsätta med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0