Fy för den lede...

Herregud, titta precis på klockan och hon är redan 4, AHH, vad har jag gjort av denna dagen?

Vakna vid halv tio å mådde inte tipp topp precis...

- Tittade på en film vi spelade in igår "Helens små underverk"
- Sen mådde jag så j*vla illa, så var tvungen å sova en stund
- vakna, mådde bättre och pluggade

Men nu är jag rastlös, ska dra med mig Linus ut på en runda i det fina vädret så man piggnar till en aning.

Rolig kväll med tjejerna igår, dansade all night long:)
Visste ni att man förbränner 103 kcal på en halvtimme av just Disco dans? Så jag förbrände då ungefär 463 kcal igår, inte dåligt alls, haha.. Och aldrig har man förbränt så mkt och sedan inte blivit ett dugg trött, märkligt=)

Lite pics från igår




Kommentarer
Postat av: Annette

Hej vännen! Nu har jag varit inne på din blogg och uppdaterat mig igen:P Har jobbat den här underbara helg pust, himla massa människor vad gör de i butiker när vädret är så fint? Såg ditt sms, kom på det precis så jag tänkte du kunde få mailen här, hoppas de e okej. Den e [email protected]. Känner du dig laddad inför tentorna? Vad sitter på vänster sida av magsäcken? Det har du koll på nu va? Vilka funktioner har levern och varför kan man inte klara sig utan den:P haha det är nåt fel på mig!!! Ha det underbart vännen! Kramar

2008-04-20 @ 17:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0