Drömmar

Har verkligen drömt en massa saker hela natten men har bara vissa minnen från och till. Man känner sig lite omtumlad när man vaknar..Ena sekunden är drömmen helt tydligt, men som att knäppa med fingret så är den borta. Jag vet att jag brukar drömma om saker jag tänker mycket på just under dagen. T.ex. om man har tenta dagen efter eller så..I förrgår drömde jag om Angelica, som var min bästa kompis för några år sen..Det var en bra dröm!

image68

Har INTE tid att sitta här egentligen..Sov ända till tjugo över 9, hade då sovit i 11 timmar, alltså alldeles för länge..
Dagens pluggprojekt är att gå igenom gamla tentor...Framåt dagen ska jag ta med böckerna ut å läsa lite i solen, för det ser ut att bli ännu en veckar dag!

image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0