planer, vi smider planer!

Heej! Då var den här dagen snart slut, har inte hunnit skriva ett enda inlägg på hela dagen för vi har verkligen haft fullt upp med fix för vår 25 års fest och ett spinningpass på morgonen. Den är ju om 3 veckor nu så det är mycket att ordna och mycket av ens lediga tid kommer att ägnas åt det. Så det gör inget vädret är lite sämre nu:) Vi har iaf planerat upp när vi ska göra allt, dag för dag så vi hinner i tid. Jag jobbar mkt de sista två veckorna sen så..
Nu har vi precis lagat mat å ätit upp, hade tänkt jag skulle montera klädställningen jag köpte på IKEA igår så mina kläder kan flytta från resväskan :) Äntligen :)
Igår efter allt flängade i affärer gjorde vi oss förtjänt av en god fruktsallad.
Bestående av plommon, aprikoser, äpple, kiwi, vindruvor, banan, periska å apelsin med lite vanlijglass:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0