BILDER DEL 1

Hej! Har suttit och lyssnat på en 90 minuters utbildning från HL medan jag har lagt in lite bilder från Kreta, Vi tog över 400 bilder så ni får se hälften nu och hälften en annan dag. Jag har sollat rätt bra men här kommer en hög:)
På flyget vääldigt förväntansfull:P
En glad hoppande Evelina samma dag vi kom fram på vår lilla strand nedanför hotellet
Några öl avnjöts på balkongen vill jag lova:)
Dags för lite party
En mojito å öl i byn (som låg 7 min me moped från där vi bodde) innan bussresan in till stan
Rääätttt så coooola
heey
sånna här fina drinkar får man inte i Sverige inte
David om the dancefloor:P
Vi hyrde moppe för hela veckan och besökte typ 5 olika stränder.
David stylar
Jag stylar
Falassarna, en av de finaste ställen vi var på, tog ca 30 min med moppe att köra dit.
ännu mer style ;)
God glass i stor mysig fåtölj
frukost i grekisk atmosfär
Dags för en båttur
För ett besök på gramvoussa bay och Blue lagun
På vägen hem avnjöts en läskande breezer
fina för ytterligare en kväll i paradiset
frukost på balkongen och snälla David körde in till byn för att köpa färskt bröd på bageriet:)
En "liten" grekisk sallad var det här ja
To be continued

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0