Relaxkväll

Morrn morrn! Det känns som jag ligger en dag före hela tiden, har kännt så sen i måndags. Så idag är det alltså torsdag för mig, lite drygt... Det är en rätt intensiv vecka med skola å annat. Idag ska vi iväg å redovisa det vi börja med i måndags å i morgon ska vi starta upp och planera inför en ny redovisningen + att jag har mitt friskis prov att skriva..
Igår blev vi faktiskt klara redan vid tio, sen åkte jag hem och gymmade och därefter pluggade jag ett par timmar, hann även inom stan en snabb runda. Vid 19 hade vi relaxkväll och det var väldigt trevligt, vi säljer även yttre produkter med Herbalife, som då krämer, shampo och massa annat. Igår var första relaxkvällen vi hade som vår sponsor höll i, sen ska vi hålla i det själva är det tänkt..
Nu måste jag dra mig, pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0