LET´S DO IT!!!

Gokväll! Snart dags att hoppa i säng för i morgon väntar en spännande dag. Redovisningen gick strålande idag med bra kritik från läraren. När jag kom hem cyklade jag dirket till vårdcentralen för jag trodde jag hade urinvägsinfektion.. Allt stod typ "inte rätt till" eller hur jag ska uttrycka mig men jag fick inte antibiotika utan skulle istället dricka vatten med mycket cirton å tranbärsjuice..Så får hoppas det släpper snart.. Efter det har jag pluggat liite sen packat...
I morgon åker jag och Emma äntligen iväg på steg 1 friskis och svettis grundutbildning som alla instruktörer går oavsett vad man ska bli. Det ska bli otroligt spännande, men som man hört av andra också väldigt intensivt. Så på söndag kommer man nog vara bra mör men förhoppningsvis också fylld av glädje och en massa ny kunskap:)
Klockan 07.20 i morgon drar vi till Furuboda och kommer hem igen söndag kväll..Får se hur det är med internet där ute och om jag har ork att skriva ett litet inlägg mellan all teori och träning ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0