Gör så gott jag kan!!!

Så här tomt blir det när man har fullt upp hela tiden. Showen med Robert Gustafsson i måndags var väldigt bra, gud som man skrattade, dessvärre fick man inte ta kort. Sov hos Sanna och igår blev det plugg på skolan ett tag på förmiddagen sen hade vi föreläsling på eftermiddagen, nu har vi dragit igång med geografin å det är bra mkt roligare än religionen. Vi slutade vid kvart över fyra igår och jag var hemma vid sju tiden, så jäkla glad blir man av alla dessa tågförseningar.. Och nu är man uppe i ottan igen för redovisning, men vi slutar redan vid ett så det är skönt..
Helgen var det oxå ja.. Kom hem i fredagseftermiddag från Sanna sen kom mamma och hälsade på en stund, låg ute i solen å söp in lite av den sista sommarvärmen. Efter det städa jag, handla mat och laga tacos, David dök upp vid åtta tiden :P.. Hade en almänt go fredagkväll med hyrfilm å godis.. På lördagen gick vi på spinning sen jobbade jag mellan halv tre och nio.. När jag kom hem blev jag överraskad med tända ljus, blommor, hyrfilm och en fin middag som han hade ordnat med, sååå gulligt :) Och gott var det oxå:)
Söndagen bestod av lite plugg och sedan ett par timmar på väla innan han åkte hem.. En riktigt mysig helg och ganska onyttig haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0