Tema/föslefest

Ikväll är det födelsedagsfest hos Matilda i Malmö, tjoooheeej vad roligt det ska bli. Hon gillar teman på sina fester och idag ska alla vara utklädda till någonting på bokstaven G =) Antar hon inte kommer läsa här innan kvällen så jag kan avslöja att jag ska vara GROTTMÄNNISKA, haahaa, det kommer blir toppen.. Ni får se massa roliga bilder i morgon, för ikväll har jag lånat syrrans kamera.. Sminket är färdigt, håret och outfiten fixar jag hos Sanna:) Ha en skitbra lördag, precis som jag ska ha, PUSS!

Kommentarer
Postat av: william

roligt med födelsedagsfest:DDD

fin header:D



Vad tycker du om mina Svartvita Modellbilder som jag har tagit på min vän Louise:D?

2011-10-08 @ 15:39:34
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0