Österlen skoltripp

I måndags och tisdags var vi iväg på exkursion med klassen, de flesta av platserna vi besökte låg på Österlen.. Det var en mysig men väldigt intensiv tripp.. Onsd-fred har vi varit helt lediga från plugget, man får lite kompensation när man är iväg så över natten. Så vi har ägnat dagarna åt att jobba med HL, nu jäklar ska vi dra igång och det är så himla roligt..När jag får tid över någon dag ska jag berätta mer.. I torsdags var jag iväg i Helsingborg och på väla för att fixa min outfit för ikväll:)
Några bilder från exkursionen kan jag väl bjussa på :)
Fikapausen är alltid det bästa;)
Vombsjön
Brösarps backar
Tavlan av äpplen som görs varje år inför Kiviks äppel marknad
Hällristningar
Ale Stenar
Dagen avslutades med stekt sill och mos i hamnen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0