Much to tell

Hej och sorry för den extremt dåliga uppdateringen. Det har hänt väldigt mycket på en gång och jag har förklarat att jag har väldigt fullt upp, antingen med skolan eller Herbalife. Kan börja berätta lite kort om helgen som var..
David kom i fredags och jag blev bara sämre å sämre på kvällen, hade riktigt ont i mitt revben, var febrig, ont i min hals och helt matt i kroppen. På lördagen när jag vakna hade jag inte sovit många timmar och mådde fortfarande inte bra så jag fick sjukanmäla mig från jobbet vilket händer väldigt väldigt sällan. Låg å vila fram till 12 sen kände jag mig någerlunda, låg ute och sola på gräsmattan sedan körde vi in till torekov och åt rökt makrill och mjukglass. På kvällen var det tänkt Sanna å Matilda skulle komma och vi skulle festat men jag orkade inte. Så jag å David tog det lugnt å gick på bio i Helsingborg bara..
Söndagen var bättre eftersom jag gick på ipren å smärtan i revbenet hade släppt lite.. Vet inte riktigt hur jag ska skriva detta men jag å David hade ju dejtat i ca 2 månader och eftersom jag skrivit en del om här i bloggen vill jag nu också berätta att vi inte längre träffas. Jag tyckte verkligen om honom och vi har haft två roliga månader men tyvärr kände jag inte mer än så:( Jag har ju inte varit singel så länge och är inte redo för ett nytt förhållande än.. Hoppas fortfarande vi kan vara vänner iaf:)
Här får ni iaf två bilder från helgen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0