Hälsopåsar

God morgon fredag! Det finns inget bättre än å vakna helt utvilad på morgonen efter att ha sovit i 9 timmar. Emma har varit i Göteborg nu två nätter oxå så jag har lånat sängen =)
Igår stod jag ju och delade ut hälsopåsar på maxi i tre timmar, konstigt nog var jag helt slut när jag kom hem, haha.. Men vad roligt det var!!! I början gick det lite trögt men sen bara trillade namnen in. Trodde absolut inte jag skulle få slut på alla mina 15 hälsopåsar eftersom tjejen som stått där passet före mig endast fått 1 namn. Men jag fick alltså hela 15 namn och jag är sjukt nöjd. Så idag kommer telefonen gå varm kan jag säg för inbokning av WA ;)
Förutom att ringa har jag en hel del till att göra och mamsen kommer snart så hon kommer vara här hela dagen :) Så här ser dagens to do lista ut:
  • Plugga
  • Storhandla
  • Handla lite saker inför Relaxkväll
  • Boka tid för klipp och sling
  • Köpa present
  • Ringa WA
Hade försökt hinna med å packa upp lite vinterkläder och så också, men får se vad som hinns med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0