Allt går, glöm inte andas bara!

Tjaa!
Äntligen har jag fått en god natts sömn. Åkte ju hem till mina föräldrar i Lördags å bjöds på hemmagjord pizza, orka dock inte hålla mig vaken mkt längre än till halv elva. Sen, konstigt nog vaknar jag tre på natten å ligger vaken i tre timmar..
Söndagen bestod av plugg på morgonen, sen leta jag igenom alla mina flyttkartonger som jag faktiskt har i Åsljunga för att hitta min halloween outfit, i näst sista lådan fann jag den och även annat lite smått å gott. Fortsatte söndagen med en promenad vid sjön, hittade lite kantareller och när vi kom hem åt vi en god söndagsmiddag.. Det blev inte många timmars sömna mellan söndan å måndan heller men nu är jag hyfsat pigg..

Gårdagen bestod av skola, WA, gymmet, hälsoträff i Åsljunga och ett webbmöte med HL. Riktigt intensiv dag!

NU - idag:
  • skola 9-16
  • gymmet 17.30-18-30
  • möte med friskis 18.30-19
  • WA 20-21
  • packa

Färsk söndagslax, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0