I just wanna lay in my bed

Tentan över, jag andas ut.. Det var en av de värsta tentorna jag gjort. I måndags satt jag från 08-21 med lite småpauser och i tisags satt jag mellan 08-00, det var heelt galet.. Min hjärna sa ifrån runt sex på kvällen, resten av tiden var det bara ren vilja. Jag har ingen aning om hur det gick, det kan har gått hur som helst men den lättnaden när jag skicka in den vid midnatt var obeskrivlig:)
Igår "tentafirade" vi lite, dock utan alkohol vilket gick så bra så..Åt good pasta på en restaurang med Sanni å Markus, sen joina Matilda för bio, vi kollade på Tintin den var väl tjaa, okej.. Efter det gick vi hem till Sanna en runda å hängde bara.
Idag har vi haft en liten minilyx dag, fick ansiktsbehandling när vi fyllde 25 så uttnytja den. Hela massagebiten och insmörjningsbiten va otroligt skön men aj, portömningen kändes rätt bra.. Men nu är man otroligt ren å fräsch, dock väldigt rödflammig:P
Imorgon är det kursintro av sista sidoämneskursen - det pedagogiska ledarskapet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0