TENTAKOMA!

Spinningutbildningen steg 2 är nu klart. Ni kan nog inte ana hur krävande det var, tror man måste gå utbildningen själv för att verkligen känna efter.. Börjar halv nio varje morgon, "låser in sig" på friskis anläggningen på Heleneholm och stannar där till ca 20-22 var kväll. Blandat teori och denna gången mycket pass, fick det till en 8 olika spinningpass på de fyra dagarna. Vi cykla vanliga pass, ledde varandra på cykeln, körde olika intensiteter och finalpass i söndags då vi körde själva inför hela gruppen. Aldrig har mina ben varit så trötta, flåset vill men benen pallar inte, man har verk i häcken å skav typ för man suttit så mkt på sadeln.
Utöver att det varit jäkligt tufft har det även varit sjukt inspirerande och framför allt roligt, har lärt mig mer än vad jag trodde jag kunde lära mig om spinning. Att sätta ihop ett pass är mer krävande än man tror, jädrar vad mkt det är å tänka på. Men nu ska det bli förbannat kul att börja knåpa på sitt eget pass utirfrån alla nya kunskaper man fått..
Känner att jag själv också utvecklats, både ledarskapsmässigt och teknik och taktmässigt på cykeln. Fick bra feedback av ledaren efter finalpasset och innan lunchen kom även den andra ledaren fram och berömde mig, sa att det var riktigt kul att se min utveckling framme på cykeln. Kändes så otroligt roligt att höra=)

Nähää, sovit typ 6 timmar i natt och nu ska vi skriva HEMTENTA i historia =( Jädrar vad opepp jag är, hade gärna haft en dags vila, men nu kör vi! Ska sitta hemma å skriva nu i två timmar och vid tio går jag till bibblan och fortsätter..

Tog sjukt lite bilder, eller typ inga alls. Men här kommer de få jag tog, vilket är mest på mat haha
Vårt hotellrum, riktigt fint
Hotellet
Goood hotell frukost
Friskis bjöd på restaurang på lördagskvällen, tre rätters
I made it =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0