välkommen våren

God middag!?! shit vad trött jag är, vakna fem igår å sex idag, jag vill bara soova.. Har gått upp halv sju hela veckan å längta verkligen till helgen så man kunde få sova ut, men inte..Och nu börjar skolan igen med tidiga mornar å jag har inte fått sova ut:( suck!!!

måste plugga lite nu, sen har vi inga planer för resten av dagen får se vad som händer. Solen strålar för tillfället, men d har ju sagt det ska regna sen, vi får väl se.. Gick upp vid sju å gick en power walk, det var typ jag å ankorna uppe, haha.. Så himla fint det är ute nu, allt är så grönt..Sen gjorde jag en god lchf frukost och nu sitter jag här halvsovandes..

Det var ju valborg igår men jag fira inte det på nått sätt, jag jobba mellan halv tre å nio sen palla jag inte hitta på nått efter det. Snacka om att det eka tomt i butiken efter sju, inte lönsamt å ha öppet.. Igår innan jobb var jag å träna spinning med en av instruktörerna, hon gav mig lite tips å så, så det kändes bra.. nähäää, nu somnar jag snart här, tjolahopp!

the breakfast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0