tentakoma



jääsp, stack hemifrån halv åtta å kom hem halv sju...gud vad jag å sanna varit flitiga idag, tentapluggat mellan 9-15, sista timmen bulta mitt huvud av trötthet efter alla tal och problem vi jobbat med under dagen.. Nu mår jag bra, stack på ett indoor walking pass när jag kom hem, skönt att rensa huvudet. När jag kom hem stod maten på bordet, och ååh vad gott det var. Vill ni ha receptet? Såklart ni vill, kolhydratvänligt oxå:)

Lax
turkisk yoghurt
creme fraiché
grädde
lite phialadelphia ost
fetaost
chilisås

Lägg laxen i en form å krydda den som du vill, blanda ihop övriga ingredienser och häll på laxen. Allt är höftat och vätskan kan man ju ta lite av det man har hemma, det blev iaf en himla god smak med alla dessa kombinationer ihopa..

Serverade med broccoli, en halv avocado å lite riven parmesanost på, yummi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0