himlen öppnade sig

åå vilket åskväder vi hade här innan, herregud vad det regna, åska å blixtra om vartannat..Älskar åska å riktigt ösregn när man ligger inne å är bakis, myys.. Shit vilken sliten dag det varit, har bara sovit 4 timmar i natt så är slut som artist nu..Blir bädden snart å jag kommer nog slockna på två röda..Har ändå fått en del gjort idag, vi har tvättat och sen har jag varit hos Linus å delat upp sakerna i källaren. Efteråt följde jag med upp å vi satt bara å prata om allt möjligt, väldigt skönt, men tomt när jag lämna nycklarna å gick:( Är lite tungt nu ikväll, men som sagt, ups and downs. Ikväll gjorde vi hamburgare utan bröd, det funka det oxå men klart godare med bröd...

Det blev verkligen en hellyckad kväll igår, tänk om vi hade haft det här vädret igår? Istället hade vi strålande solsken å ca 20 grader varmt, helt underbart var det.. Spelade två omgångar å jag vill lova att man var helt slut efteråt, dricka alkohol å springa samtidigt är kanske inte den bästa kombinationen;) Efteråt smakade det väldigt gott med grillat.. Förfesten hos Emma började rätt lugnt, men som vanligt urarta den och det gick rätt vilt till vill jag lova innan vi drog ut, haha..Hade inte velat vara våra grannar igår mellan halv elva å halv ett typ. Bahnhof blev det sen ja och som vanligt blev det waka waka fram till stängning;) Tack alla fina som var med och gjorde denna kväll GRYM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0