Ups and downs

Hej på er! Det är lite bättre idag, men allt går ändå runt i huvudet. Mitt humör kommer verkligen vara upp å ner nu den närmsta tiden, allt är så fruktansvärt jobbigt, både för mig å Linus.. Jag försöker att stå ut när jag är ensam, men då är det som värst. Gillar att va bland folk, slippa tänka, slippa känna klumpen i magen... Idag har jag å emma pysslat hela dagen, bland annat med våra inbjudningar för 25 års festen, snart kommer de äntligen dimpa ner i era brevlåder :) I morgon är det skola och det ska bli skönt att få va lite omringad bland folk igen.. När jag kommer hem ska vi ta ett sista farväl till fam Sköld som åker till USA på lördag:( Det händer mkt jobbiga saker nu, men man tar sig igenom, bit för bit.

Har ingen passande bild, så ni kan få en på mitt nyslingade hår....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0