Systers examen

Haj, godmorgon, hur mår ni? Minns inte sist då jag sov längre än till sju, mitt huvud dör av trötthet snart.. Hur ska jag palla denna sjukt tråkiga lördag? Nej, idag är ingen bra dag, men skit i det, det är snart över å då drar jag...
Ska snart slänga mig över tentaplugget, two days to go liksom, för igår blev det inte mer än 1 1/2 timmes plugg eftersom syrran tog EXAMEN --> graaaaattis igen!!! Det var en väldigt härlig och lugn dag med familjen. Vi åkte till Wallmans där examen hölls mellan tio och ett, väldigt trevlig "underhållning" får jag säg. Efter det körde vi hem till Ängelholm och åt god lunch Emma fixat. Sen blev det presentutdelning å fika.. På kvällen kom Jimmy å Linda å vi käka såå god pasta på Casa mia, vidare hem till oss igen för efterrätt:) När de åkt hem kollade vi lite twilight (det var faktiskt typ ett halvår sen nu;) Så det var en lugn å skön dag, med myycket godsaker, hahaa..
Utanför wallmans
inne på wallmans med klassen
hämtar diplom å examensbevis
dags för lite lunch, hemma igen
pastasallad, kyckling å baguetter
Linda på Casa Mia:)
Ja, en liten bild på mig får jag ju oxå bjuda på:)
Och hemma hos oss igen för lite mer fika;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0