helgen

Hejsan! Blir ett snabbt inlägg för ska pys till tåget om 4 min. Helgen har varit skön å mina tankar har varit distraherade, vilket jag gillar.. Var på AW i fredags med syster å några till. drack billig öl, lyssna på sound trip, dansa å flumma runt, det blev en riktig bra kväll.. Lördagen jobba jag, rätt sliten å på kvällen blev det partaj igen, haha.. Emma å Ebba skulle förfesta här å hur kul är det att bara titta på?! :P Så jag hängde med ut å vi shaka loss rejält på bahnhof, riktigt bra musik denna gången:)

Igår var inte den roligaste dagen på helgen, sliten efter två kvällars fest å lite sömn + att jag var hos Linus å packa ihop alla mina saker, har bara källaren kvar nu.. Alltid lika jobbigt att gå dit, men ändå väldigt skönt att få prata å träffas i mellan åt..

På kvällen laga jag å syster mat (bor här för ni som inte vet).. Det blev asnajs, see så gott det ser ut.. Oj, verkligen brått nu, ska försöka uppdatera lite mer sen men har fullt upp med precis allt nu..Pusss!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja de ser ju riktigt gott ut, smakade det bra också. Var en liten runda hos Jimmy igår innan vi körde hem. Har pratat med med Matte o Pyttan på Skype. De visade runt sitt nya hem allt såg bra. De skulle bada i polen kanske, de va inte så varmt där för tillfället. Kram mamma

2011-05-16 @ 18:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0