gnällinlägg

Är på lite halvtaskigt humör ikväll, vart kom det ifrån då? Kan kanske bero på att jag har stått ett tag i köket med både matlagning å disk, sen tvättar jag ovanpå det.. Blev lite smått förbannad när jag kom ner när inte den ena maskinen var klar trots det stod att den skulle vara klar om 40 minuter, så jag måste gå ner snart igen för typ fjärde gången. Sen är där inga torktumlare heller, hur jäkla kasst är inte det? Och inget torkskåp, så det innebär att man måste hänga upp alla strumpor, och högt upp dessutom.. Vill flytta till en större lägenhet NU!!! Så man kan få torktumlare och ett rum med en SÄNG, soffan börjar trötta ut mig rejält nu!!!
Sådär, riktigt skönt att gnälla av sig! :P
Stranden var riktigt najs idag på tal om något trevligare, det var varmt å helt enkelt för j*vla gött, smorde in mig noga, men en liten gnutta färg på de tre timmarna lyckades jag nog skrapa ihop:)
I morgon väntar en heldag i skolan, jag å Sanna ska göra den sista paruppgiften och antagligen bli klara imorn med, så det lär bli en heldag. Lite smått bitter är man ju när man precis glatt sig över att tentan är över och så drar nästa sak igång igen, måste bara vara MAH som har det så, dumma!!!
bjussar på en liten halvsjasskig bild från stranden idag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0