Baksmälla

höhö, inte jag inte men Emma faktiskt (hade examensfest igår), och antagligen några killar ikväll:P

Hej kära! Redan torsdag och jag må säga att det är såå skönt, har tentapluggat intensivt i fyra dagar nu å det är gött att veta att det inte blir så många timmar i morgon. Syster yster tar nämligen examen då, så vi är bjudna till wallmans i Helsingborg vid tio, där avslutningen är. Sen blir det mys å massa gottigheter med familjen resten av dagen..Sen på lördag & söndag kör vi igen, hahaa.. På måndag börjar jag leva igen, aahh, längtar dit..

Men lite roligheter blir det ikväll med, ska på bio med Jennie. Kände att jag behövde göra något annat än å hänga över böckerna..Kan ni gissa vilken vi ska se???? Jooo, baksmällan 2 förstås, Tjohoppp, ska bli skönt å skratta lite, förhoppningsvis;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0