Vi skulle ju snacka apelsiner?!

Alltså jag bara måste göra ett inlägg om apelsiner hahaa.. Men de är så sjukt goda nu, alldeles lagom syrliga, saftiga å smakrika. hade kunnat kränga i mig en hel hög om jag varit riktigt hungrig:) Någon vitaminbrist på mig är det inte iaf...

Annars då? Jo för sören, det är strålande. Inlämning av näst sista examinationen är klar och nu väntas den sista enskilda, göttisch!!! Var hemma redan ett och jag har redan hunnit packa upp lite från kartongerna, varit å solat och lagat maten inför ikväll:) Ska på spin puls med Emma när hon kommer hem på valhall så vill ha maten klar..

Jag har ju solat som sagt, å jag minns inte ens när jag gjorde det sist. två år sen? förra året? Men jag är så himla nervös när jag ligger där alltså, inbillar mig antingen att glaset ska spricka å jag ska bränna sönder ryggen, eller att någon ska komma in å låsa fast solariet så jag bränns. hemska tankar, men jag har sett en film en gång å då hände just det och det var så hemskt och varenda gång jag ska sola så tänker jag på det...Sen blir ja typ rastlös efter 4 minuter, haha...jaja, nu får det räcka med tjötet (ge fan i å sola då), tyckte iaf jag fick en gnutta färg.. Nästa gång kör vi 12 min!!

Det här blev inte direkt ett inlägg om apelsiner, det spåra liksom ut där;)

PUSS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0