söndagsseg

Hallå hej! Det har varit en seg dag idag, sov typ 4 timmar i natt å har inte sovit något sen.. Har varit rastlös men ändå inte orkat göra nått, så det har bara blivit häng på balkongen. Gårkvällen var så grymt rolig, har inte haft så kul på länge alltså. Det var bra stämning och vännerna va där, musiken var bra å allt var faktiskt väldigt bra:) Det åts, sjöng snapsisar, gjordes en musiklek, snapsa, drack drinkar och spåra ut på dansgolvet i flera timmar;D mums, ge mig fler sådana kvällar snart... Har lagt ut en massa bilder på fajan, eftersom typ alla har det (det heter ju, utan facebook existerar man inte, hehe).. Men här kommer några ändå, puss! Och en extra puss till Matilda å Sanna som kom upp från Malmö å festa med mig:)

Vad tycks om min outfit? Jag diggar den..


me and my homies;)


Snygga va? ;)


rockigt värre


jag och snyggve


Sen blev det dans så hela golvet gunga;)





Kommentarer
Postat av: Mamma

Så coola ni är, kan de va Jimmy i det ljusa håret? Hade ni kul det ser så ut. Vi hörs kram mamma

2011-03-28 @ 03:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0