mycket nu!!!

vad händer?? Jag får knappt in något av det jag läser i huvudet, jag är grymt tankspridd. Som tur är har jag bara några sidor kvar :) Det snurrar runt mycket nu, ikväll ska vi äntligen börja flytta in möbler å saker i vardagsrummet och jag börjar planera i huvudet hur där ska se ut.. Vi har en del möbler sen förra lägenheten, men lite nytt måste ju inhandlas, som en matta, lampor, tv-bord, matsalsbord och stolar till det, så liite till är här ju å fixa med... vet att jag inte ska stressa, men man vill ju bli klar NU, nununu :)
Det andra som snurrar i mitt huvud för tillfället är all mat som ska köpas in, jag ska ha halv åtta hos mig här på söndag och där är en del att ordna in för det också. Som tur är, är menyn klar.. Ni ska få se den:)

Skulle solat efter träningen i morse, men hade inte tillräckligt med pengar med mig, störigt!! Så får ta det i morgon, pallar inte se ut som ett levande lik längre.. Solar väldigt sällan, är rädd om min hud å allt vad som kan hända..

Tillbaka till boken och barnens värld:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0