löpardojerna kom på

Hej och goddag, känner att jag börjar bli lite trött nu.. Har kommit in i en konstig rutin, vaknar sex-sju på morgonen sen är jag tvungen att ta en liten nap på dagen, hmm hoppas det går över snart..
I morse satte jag mig och fixa allt inför den nya kursen, beställde böcker, spara ner uppgifter å allt som behövdes, jag är ju en ordningssam person och måste ha koll på läget annars blir jag stressad:P

Idag blir en sådan att pyssla hemma dag, är redan inne på min andre maskin tvätt :) Var ute å sprang en runda nyss oxå, appro på sådär:P Första gången på ett halvår, det gick både bra å dåligt.. Dåligt för jag fick håll dirket på högra sidan å efter ett tag fick jag håll på andra sidan med, det gjorde så förbaskat ont och var riktigt påfrestande å jag sprang ihopvikt som en gammal kärring typ haha så var tvungen att gå lite tills det släppte och sedan fortsatte jag hem (rundan är på 4,5 km). Det som var bra var att när jag stannade för att gå och när jag kom fram var att jag återhämtade mig sjukt snabbt + att andningen gick bra hela rundan, nästa gång ska jag inte få håll!!!

Körde lite mage när jag kom hem oxå;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0